Text jag skrev för ett år sen ang farmors död, idag har hon varit död i 7år

Text jag skrev för ett år sen när det var 6år sen farmor dog. Idag är det 7år sen hon dog ⬇️
.
.
.
.
.
.

Farmor, idag har du varit död i 6 år. Jag minns när du dog. Jag var inlagd då men fick permission dagen innan du somnade in o en personal körde mig från Småland till Skåne så jag skulle kunna ta förväl av dig innan du dog. Pappa ringde mig sen mitt i natten vid kl 03 och berättade att du hade somnat in. Jag minns att jag inte kunde gråta när du hade gått bort och jag skämdes över det. Det kändes som jag inte sörjde dig på riktigt när jag inte grät. Det var också jobbigt att vara borta från resten av familjen efteråt när jag behövde deras stöd i sorgen. 
Farmor, jag älskar dig! Jag saknar dig och kommer alltid att göra. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Vi ses en dag igen! 🕊
Kommentera inlägget här: