Självskadebeteende (Ja, jag skäms!!)

T ⚠️T IGGᗴᖇ ᗯᗩᖇᑎIG!!! (Sᒍᗩ̈ ᒪᐯSKᗩᗪᗴᗷᗴTᗴᗴᑎᗪᗴ/̈) ⚠️

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Jag skäms, jag skäms som fan för detta!! Bilden är mina överarmar och jag skäms varje gång jag är utomhus utan långärmad tröja. Det är pinsamt och folk glor, även om de bara är ärr. Jag kan inte göra ngt åt de nu, jag valde inte heller det. Jag valde inte att bli psykiskt sjuk med en ångest som nästan dödade mig. Jag hade inte valt det om jag hade fått välja. Men som sagt. Jag blev sjuk, psykiska sjukdomar som jag får leva med & lära mig att hantera. Men jag hade inte valt det om jag hade haft ett val, och jag önskar inte min värsta fiende det livet jag levde innan…! (null)


Anonym:

Vet att det är svårt, men du behöver inte skämmas! ❤ Kä Kram

Svar: Tack! Kram! ♥️
Bella Lundgren

Kommentera inlägget här: